آخر هفته با دریچه – بسته شماره 28؛2
مشاوره،اجراء و نظارت -----ISSR,SSQR,ISO9001,IATF16949
آخر هفته با دریچه – بسته شماره 28؛2
تاریخ : جمعه 10 آبان 1392
نویسنده : RmZiRn
برای گوشی های اندرویدی؛

از اطلاعات تلفن همراه خود مراقبت کنید + دانلود نرم افزار

File Locker یک نرم افزار حرفه ای در زمینه محافظت از اطلاعات و فایل های موجود در گوشی های هوشمند اندرویدی است که می تواند امنیت فایل های موجود در تلفن همراه شما را تضمین کند و از دزدی آن ها جلوگیری کند. برای محافظت از فایل های شخصی تان فقط کافی است نرم افزار را بر روی گوشی خود نصب کنید و بر روی فایل های مورد نظرتان رمز عبور قرار دهید، در ضمن شما می توانید به صورت انفرادی و گروهی از اطلاعات خود محافظت کنید.


 

 


برای رایانه؛

در کوتاه ترین زمان فایل های پاک شده را بازیابی کنید + دانلود

گاهی اوقات ممکن است به دلیل اشتباه یا مشکلات ویندوز برخی از فایل های موجود در رایانه شما حذف گردند، شما می توانید با نصب نرم افزار O&O DiskRecovery بر روی رایانه خود فایل های پاک شده را بازیابی کنید و آن ها به حالت سابق باز گردانید، این نرم افزار قدرتمند از 350 فرمت موجود پشتیبانی می کند و می تواند با بازیابی فایل ها به شما یک هدیه بزرگ تقدیم کند.

 

 


برای سیستم عامل ios ؛

دیکشنری تخصصی آکسفورد برای اقتصاد دانان + دانلود

 دیکشنری آکسفورد کامل ترین مرجع معنی شناسی و لغت شناسی در جهان است، شاید شما هم با آکسفورد عمومی آشنا باشید ولی قصد داریم یک دیکشنری تخصصی از آکسفورد که داشتن آن یک گزینه ی اساسی و مهم برای دانشجویان و استادان رشته ی اقتصاد است، را معرفی کنیم. در این دیکشنری شما با مفاهیم کلی و جزئی رشته و شاخه ی اقتصاد آشنا می شوید. دریچه به شما پیشنهاد می کند، این نرم افزار تخصصی را از سایت باشگاه خبرنگاران دانلود کنید.

 


برای اندروید؛

این نرم افزار آرامش روح و جسم تان را تضمین می کند + دانلود

فرض کنید از دانشگاه و یا محل کار آمده اید و از خستگی زیاد می خواهید با انجام کاری استراحت کنید. بعضی ها اقدام به خوردن غذا می کنند عده ای هم قهوه و خواب را ترجیح می دهند!

 

 


ریجستری رایانه را تمیز کنید؛

سرعت ویندوز رایانه تان را افزایش دهید + دانلود نرم افزار

 

اگر سرعت رایانه تان کاهش یافته و قصد دارید ویندوز آن را عوض کنید؟ هرگز این کار را انجام ندهید زیرا می توانید با نصب این نرم افزار CCleaner بر روی رایانه خود سرعت آن را به حالت سابق برگردانید. برنامه ریجستری و فایل های اضافه موجود در ویندوز را پاک سازی می کند. در ضمن اگر فایل ها را به صورت دستی پاک کنید اثر آن ها از بین نمی رود و برای پاک کردن اثرات آن ها حتما باید ریجستری بهینه سازی شود.
 

 



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست

آخرین مطالب

/
بسم الله الرحمن الرحیم، وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ ♥♥♥♥♥ اللّهـُمَّ صَـلِّ عَلے مُحَـمَّد ﷺ وَ آلِـ مُحَـمَّد ﷺ وَ عَجِّـلْ فـَرَجَـهُم ♥♥♥♥♥ به نام خدایی که ماهی کوچک قرمز را محتاج دریای بی کران آبی کرد... ♥♥♥♥♥ رَّبِّ أَدْخِلْنِي مُدْخَلَ صِدْقٍ وَأَخْرِجْنِي مُخْرَجَ صِدْقٍ وَاجْعَل لِّي مِن لَّدُنكَ سُلْطَانًا نَّصِيرًا (80/اسراء) پروردگارا ! مرا در هر کاری به درستی وارد کن و به درستی خارج ساز واز جانب خود برایم حجتی یاری بخش پدید آور ! ♥♥♥♥♥ اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَ عَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَ في كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَ حافِظاً وَ قائِداً و َناصِراً وَ دَليلاً وَ عَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَ تُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً ♥♥♥♥♥ اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَ لاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَ لاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَ الأَرْضَ وَ لاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَ هُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ *(۲۵۵)* لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَ یُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَیَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ *(۲۵۶)* اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَی الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ *(۲۵۷)*..... صدق الله العّلی العّظیم ♥♥♥♥♥ اللَّهُمَّ صَلِّ علی ، علی بْنِ موسي الرِّضَا مرتضي الامام التَّقِيَّ النَّقِيَّ وَ حُجَّتِكَ علی مِنْ فَوْقِ الارض وَ مَنْ تَحْتِ الثري الصِّدِّيقُ الشَّهِيدُ صلاه كَثِيرُهُ تامه زاكيه متواصله متواتره مترادفه كَأَفْضَلِ ماصليت عَلَيَّ أَحَدُ مِنْ اوليائک... پرودگارا، ‌ بر علي بن موسي الرضاي برگزيده ،‌ درود و رحمت فرست . آن پيشواي پارسا و منزه و حجت تو بر هر كه روي زمين و زير خاك است. بر آن صديق شهيد درود و رحمت فراوان فرست، ‌درودي كامل و بالنده و از پي هم و پياپي و پي در پي، ‌همچون برترين و درود و رحمتي كه بر هريك از اوليائت فرستادي. ♥♥♥♥♥ خیالت راحت ! من همان منم ؛ هنوز هم در این شب های بی خواب و بی خاطره، میان این کوچه های تاریک پرسه می زنم اما به هیچ ستاره ی دیگری سلام نخواهم کرد.. ♥♥♥♥♥ سکوتم را نکن باور..... من آن آرامش سنگین پیش از مرگ توفانم..... من آن خرمن ..... من آن انبار باروتم...... که با آواز یک کبریت آتش می شوم یکسر.... ♥♥♥♥♥ 09141050409